Big idea: creative challenge – конкурс пошуку нових імен у рекламі

24.01.2017

Big idea: creative challenge – конкурс пошуку нових імен у рекламі

Kyiv Academy of Media Arts і ВДНГ-TECh за підтримки Київстар оголошують про старт конкурсу креативних ідей в рекламі. Переможець отримає 100 000 гривень і шанс на реалізацію свого проекту.

«Мізки – один з найцінніших ресурсів в Україні. Саме тому ми підтримуємо й інвестуємо в креативну молодь, разом з якою в подальшому будемо будувати інноваційну країну», – коментує Олексій Мась, радник президента з цифрових та інформаційних технологій в Київстар.

До участі у конкурсі Big idea: creative challenge запрошуються всі бажаючі у віці від 18 років, які працюють в рекламних або комунікаційних агентствах по кожній із спеціальностей: арт-директор, копірайтер, дизайнер, інтерактивний креатор, стратегічний і медіа-планер, акаунт-менеджер; дизайн-студії, маркетинг/бренд-менеджери, а також студенти профільних факультетів.

Під час конкурсу учасників чекає взаємодія з менторами, експертами в сфері креативних комунікацій і навчання в Kyiv Academy of Media Arts.

Конкурс складається з декількох етапів:

  • відбірковий тур (24 січня - 1 березня) за підсумками якого журі відбере 15 команд півфіналістів;

  • півфінал (6-7 березня) – з 15 команд журі відбере 6 фіналістів;

  • навчання (13-24 березня) – всі команди-фіналісти пройдуть в Kyiv Academy of Media Arts навчальну тижневу програму тренінгів за наступними напрямками: Marketing Strategy, Digital Marketing, Creative Advertising.

Після закінчення навчальної програми команди разом з менторами зможуть доопрацювати ідеї і фіналізувати свої проекти.

«Викладачі КАМА – кращі практикуючі професіонали індустрії, які приходять до нас, щоб виховати собі кадри або навіть виростити заміну. Буде дуже круто, якщо цей конкурс стане таким собі shortcut для всіх учасників процесу, і найближчим часом на ринку стануть відомі нові імена. Додам, що саме завдяки участі в подібному конкурсі став відомим один з найуспішніших рекламістів країни і куратор креативних курсів в КАМА – Павло (Клубнікін) Вржещ», – коментує Сергій Вовк, співзасновник і куратор Kyiv Academy of Media Arts.

31 березня буде оголошена команда-переможець, яка отримає грошову винагороду в розмірі 100 000 гривень і можливість реалізувати свою ідею в рамках рекламної кампанії Київстар.

«Один з основних факторів конкурентоспроможності держави – це умови для самореалізації талановитих людей. За допомогою ВДНГ-TECh ми прагнемо створити в Україні платформу, яка допомагає підприємцям-початківцям та креативній молоді реалізовувати свої ідеї в партнерстві з бізнесом. Цього разу ми залучили до проекту кращих фахівців з креативної сфери – викладачів Kyiv Academy of Media Arts, і нашого партнера по телеком-акселератору – Київстар, за підтримки яких запускаємо конкурс для пошуку нових імен в рекламі», – коментує Макс Яковер, співзасновник ВДНГ -TECh.

Заявки на конкурс можна подати до 21 лютого 2017 року включно на сайті www.bigidea.vdngtech.сom.

 

KYIV ACADEMY OF MEDIA ARTS (KAMA) - це провідний в Україні освітній заклад, присвячений навчанню креативним спеціальностями. http://www.k-a-m-a.com/

ВДНГ-TECh – це технологічний кластер, який є частиною інноваційно-культурного центру ВДНГ. Навесні 2016 роки команда ВДНГ-TECh, що складається з українських лідерів стартап-руху, анонсувала перший корпоративний акселератор - програму розвитку телеком-стартапів за підтримки Київстар. http://vdngtech.com/