Ще один світ в твоїй кишені - браузер доповненої реальності SIMO AR

15.08.2017

Ще один світ в твоїй кишені - браузер доповненої реальності SIMO AR

За доповненою реальністю майбутнє і це ні для кого не секрет. Технології AR сміливо вриваються в наші смартфони і змінюють звичний погляд на світ. Цим вміло скористалися Олександр, Антон і Марічка Величко. Команда діляться історією розвитку, становлення і перспективами SIMO AR.

Почнемо спочатку: в 2014 році Олександру та Марічці Величко довелося переїхати з Донецька до Києва. Не дивлячись на те, що тут вже 10 років жив і працював старший з братів - Антон Величко,  все одно витратили чимало часу на те, щоб адаптуватися до іншого міста. Треба було якось будувати життя заново, тому в березні 2015 року було прийнято доленосне рішення: за чашкою чаю на кухні прийшли до висновку, що пора почати свою справу, а майбутнє - за доповненою реальністю. В цей час на українському ринку вже почали з'являтися розмальовки та зошити з використанням Augmented reality (AR), але широкого поширення технологія ще не отримала.

Після тижня безсонних ночей Антон Величко - головний архітектор додатку SIMO AR, зробив першу демо-версію. Вона була настільки сирою, що завантажити можна було тільки за допомогою Google Drive. В першій версії на телефоні потрібно було навести камеру смартфона на афішу, там в альфа-каналі з'являлася мультяшна дівчинка, яка танцювала. Марічка зізнається, що раніше їй таке здалося б справжньою магією. Коли хлопці показали напрацювання своїм друзям і побачили їх великі і здивовані очі, то переконалися в тому, що вибрали правильний напрямок, і почали шукати IT-фахівців для реалізації ідеї. Виявилося, що знайти потрібних людей не так складно, як здається: багато друзів сім'ї, які працювали в IT-сфері, через події на сході України також переїхали до Києва, і були готові приєднатися до нового проекту. Над SIMO AR, крім сім'ї Величко, зараз працює backend-розробник Водотика Сергій, java developer, ionic розробник Дмитро Косяк і дизайнер - Вадим Балановський.

«Сила команди в тому, що всі ми прийшли з різних областей і чудово доповнюємо один одного, як пазл. Антон Величко - це "мозок стартапу", він IT-фахівець з багаторічним досвідом роботи в міжнародних компаніях. Саша Величко - директор нашої компанії, він відповідає за комунікації та продажу. А я - колишній журналіст, займаюся просуванням рішення. Круто, що ми зібрали таких людей, які здатні за пару днів вирішити проблему, яку у великих компаніях вирішували б місяцями.Мені здається, що найголовніше в команді - це підтримка і взаєморозуміння. Важливо не акцентувати увагу на помилках, а заохочувати результати і відзначати прогрес», - коментує Марічка Величко

.

 

Назва проекту з'явилося не відразу, але, в черговий раз обговорюючи ідею додатку, сім'я все ж прийшла до одного рішення: лого має бути у вигляді ока в фокусі камери, а назва - SIMO AR, що звучить як «see more» (бачити більше) .

Ще в 2015 році команда розуміла, що хоче створити корисний додаток, в якому доповнена реальність не просто б розважала, а й робила життя простіше. Тому з самого початку SIMO AR створювалося, як інструмент для маркетингу, за допомогою якого можна розміщувати рекламу, продавати квитки, шукати і купувати товари, використовуючи камеру смартфона.

 

 

Перший MVP продукту мав обмежені можливості: він працював тільки на Android-платформі і відтворював виключно відео. Але навіть такий функціонал дав можливість SIMO AR почати працювати з мережею кінотеатрів. Для них команда зробила кілька афіш з доповненою реальністю: при наведенні телефону на афішу, можна було побачити трейлер фільму і купити квиток.

Трохи пізніше команда випустила версію додатка і для IOS, і для Android-платформ з великими можливостями. Кросплатформну програму команда розробляла за допомогою Unity, тому оновлене додаток SIMO доповнювало зображення не тільки відеороликами, а й HTML-контентом, наприклад, міні-іграми.

У минулому році сім'я Величко спеціально до початку Одеського міжнародного кінофестивалю випустила новий реліз програми, завдяки якому відвідувачі могли оживити деякі сторінки фестивального журналу і отримати push-повідомлення про час і місце проведення заходів.

Зараз додаток SIMO AR здатний відтворювати контент будь-якої складності, навіть 3D. Розширити можливості допомагають хмарні технології.

«Зараз з'являється все більше стартапів, які експериментують з AR, тому ми розуміємо, що стояти на місці не можна. Ми хочемо стати №1 на ринку України з розробки технології доповненої реальності, а після - почати масштабувати продукти на ринки Європи і США», - ділиться планами Олександр Величко.

 

Один із способів досягнення поставлених цілей для SIMO AR - участь в Телеком-акселератор 2.0 Radar Tech і потенційне співробітництво з Київстар. У акселератор команда працює над можливістю інтегруватися з новою інтернет-платформою VEON, щоб користувачі могли купувати, шукати товари і замовляти квитки за допомогою доповненої реальності. Також команда шукає шляхи, як інтегруватися з додатком Kyivstar Reality.

Про подальший розвиток і можливі шляхи взаємодії SIMO AR і Київстар стежте на сторінці Radar Tech і не забувайте, що 4 жовтня пройде Demo Day, де стане відомо, хто з стартапів дійсно зможе запустити спільні проекти з телеком-оператором.