Убезпечити себе від поганого настрою: сервіс страхування Goodweather

21.10.2016

Убезпечити себе від поганого настрою: сервіс страхування Goodweather

Goodweather – це незвичайний онлайн-сервіс, який надає змогу користувачам підняти собі та своїм близьким настрій за допомогою страхування від негоди. За нашим спостереженням, часто буває, що плани руйнуються через дощ, наприклад, а якщо у вас на цей час буде страхування погоди, ви зможете отримати подарунок, який підніме настрій. На сьогодні виплати користувачам сервісу надходять у вигляді електронного подарункового сертифікату DaruYou на суму 250 грн., за допомогою якого користувач може придбати товари онлайн або обміняти на справжню картку та розрахуватись в таких мережах магазинів як Фокстрот, INTERTOP, Bomond та багато інших.

Сервіс повністю автоматизований, тому користуватись ним може будь-хто. Здебільшого, наші користувачі – це молоді люди, які часто роблять покупки онлайн і готові експериментувати з незвичайними послугами.

 

Історія виникнення нашого проекту доволі незвична. Я багато років працюю в страхуванні. Одного разу під час сильної зливи моя дружина була не в дусі. Мій син підійшов до мене і запитав, чи можливо застрахувати гарний настрій мами від поганої погоди. І я подумав – а чому б і ні?

Наша команда – це ентузіасти з різних сфер діяльності, які об’єднались саме для того, щоб зробити незвичайний сервіс, яким зможемо здивувати своїх близьких та дійсно застрахувати погоду. Нам здається, аналогічних проектів в Україні ще не було.

Взагалі, наш сервіс не стільки про страхування від поганої погоди, скільки про страхування гарного настрою. Саме цей факт допоміг нам знайти шляхи до інтеграції нашої ідеї з Київстар. Ми побачили, що не слід зосереджуватись виключно на нашій первинній ідеї страхування погоди, адже перелік послуг для страхування мобільним оператором може бути значно ширшим.

Таким чином, телеком-акселератор ВДНГ-TECh надихнув нас на нові ідеї та подарував проекту нове життя. Завдяки спілкуванню з менторами ми подивились на наш продукт з іншого боку, змогли зробити висновки та спланувати подальшу роботу. Наприклад, розвиваючи ідею зі страхуванням погоди, ми вирішили зробити акцент не на одиничних транзакціях,  а на річну підписку. Власне, клієнт оформлює річне страхування і протягом року кожного місяця має один застрахований день (наприклад, кожне 20-те число).

Попереду ще багато роботи, але одне ми знаємо точно – наш настрій не зіпсує нічого, ані злива, ані раптові морози. Від цього ми в Goodweather застраховані.