Зручні платежі для малого бізнесу - оплата на карту через сервіс mBill

26.09.2017

Зручні платежі для малого бізнесу - оплата на карту через сервіс mBill

Сервіс, який стане в нагоді багатьом українцям, які продають різні товари на таких майданчиках як OLX, в соціальних мережах та на маркетплейсах.

Майбутні стартапери зайнялися рішенням для онлайн-торгівлі не випадково. За даними торговельної площадки Prom.ua, українці стали більше й частіше купувати в інтернеті. За перші півроку 2017 вони витратили на маркетплейсах Bigl.ua та Prom.ua більше 6.6 млрд гривень, що на 64% більше, ніж в той самий період минулого року.

Ідея стартапу mВill – полегшити життя малому бізнесу, упорядкувати його платежі, а також змінити загальноприйнятий у нашій країні та не дуже безпечний, незручний шлях оплати послуг –  «перекинь мені на карту». Такі переводи створюють можливості для маси шахрайських схем.

 

Співзасновник сервісу Станіслав Островський розповідає, що під час його роботи в команді Pay2You (сервіс для переказу коштів з картки на картку) близько 70% платежів, які проходили через сервіс, були платою за товари і послуги продавцям.

«Всі сервіси на ринку Р2Р переводів орієнтовані на того, хто платить. Ми ж підходимо до цього з іншого боку, робимо сервіс для продавця»

Станіслав Островський,

СЕО mBill

 

За словами Станіслава, в більшості випадків продавець скидає покупцеві номер своєї картки, і у останнього починається квест: чи заплатив покупець за товар, а якщо заплатив, то яка з транзакцій – від цього покупця?

У випадку з mBill, продавець відправляє покупцю посилання на спеціальну платіжну веб-сторінку, в якому відображається одержувач, призначення платежу, при бажанні  –  навіть фото товару. Після цього покупець вводить дані зі своєї карти і через кілька секунд кошти надходять на рахунок продавця.

На даний момент сервіс працює в режимі відкритого бета-тестування. 22 вересня mBill та Київстар запустили спільний пілотний проект, який допоможе протестувати та поліпшити сервіс.

 

«Ми зробили невелику розсилку на потенційну аудиторію сервісу із запитом скористатися продуктом. Тим не менш, він буде доступний для всіх бажаючих»

Леся Запорожець

начальник відділу управління і розвитку мобільної комерції Київстар.

 

Цей стартап зацікавив Київстар, оскільки аналогів продукту, який був би орієнтований саме на малий бізнес, в Україні немає. Телеком-оператора цікавить також розвиток напрямку оплати з мобільного рахунку. Це той функціонал, який необхідно додати сервісу mBill. Існує ряд товарів, які покупцеві більш зручно оплачувати саме з мобільного рахунку.

Про те, як розвивається історія mBill разом з найбільшим оператором України стежте на наших сайтах.