Київстар, як частина Veon, планував запустити на український ринок діджитал-продукт, який, втім, на локальному ринку мав сильних конкурентів. Київстар шукав ризикові ідеї на перетині креативу та продуктового менеджменту, щоб привернути увагу до нового продукту компанії, а сервіси креативних агенцій не задовольняли потреби.
Найбільш вибухові ідеї народжуються не всередині компанії, а малі сміливі креативні агенції та незалежні креатори бояться співпрацювати з корпорацією-лідером, та пропонувати круті ідеї в рамках тендерів. Тому разом з Kyiv Academy of Media Arts , Radar Tech (ex ВДНГ-TECh) організували конкурс для молодих креаторів, метою якого стало знайти незалежних креативних спеціалістів та надати їм ресурси для того, щоб ті запропонували справді нестандартні ідеї для go-to-market стратегії нового продукту.