• Рік: 2017
  • Країна: Україна
Екосистема
BIG IDEA CREATIVE CHALLENGE
СИТУАЦІЯ

Київстар, як частина Veon, планував запустити на український ринок діджитал-продукт, який, втім, на локальному ринку мав сильних конкурентів. Київстар шукав ризикові ідеї на перетині креативу та продуктового менеджменту, щоб привернути увагу до нового продукту компанії, а сервіси креативних агенцій не задовольняли потреби.

ПІДХІД

Найбільш вибухові ідеї народжуються не всередині компанії, а малі сміливі креативні агенції та незалежні креатори бояться співпрацювати з корпорацією-лідером, та пропонувати круті ідеї в рамках тендерів. Тому разом з Kyiv Academy of Media Arts , Radar Tech (ex ВДНГ-TECh) організували конкурс для молодих креаторів, метою якого стало знайти незалежних креативних спеціалістів та надати їм ресурси для того, щоб ті запропонували справді нестандартні ідеї для go-to-market стратегії нового продукту.

РЕЗУЛЬТАТ
Ідеї на перетині креативу та product development
89 команд незалежних креаторів
15 команд напівфіналістів
6 команд-фіналістів
5 днів інтенсивного навчання за напрямками Marketing Strategy, Digital Marketing та Creative Advertising
7 днів роботи над проєктами під менторством лідерів креативної індустрії
6 нестандартних рішень для запуску продукту
1 команда-переможець
100 000 грн призового фонду
ідея команди-переможця була реалізована під час запуску продукту
більшість фіналістів сьогодні - провідні спеціалісти креативного ринку