Нова пошта планує інтегрувати AI помічника до кас самообслуговування, аби зробити селф-сервіс більш сучасним та інтерактивним, а також автоматизувати внутрішню роботу відділення. Аби реалізувати задачу компанія вирішила організувати хакатон та об’єднати разом AI-команди та IT-спеціалістів, аби знайти та впровадити рішення.
На основі запиту компанії Нова пошта, Radar Tech в партнерстві з консалтинговою компанією CIVITTA визначили та сформулювали 2 кейси хакатону:
На хакатоні були представлені 18 команд, серед яких: AI-стартапи, IT-спеціалісти та студентські команди розробників-ентузіастів. Протягом 36 годин учасники працювали над вирішенням кейсів та розробкою прототипів. До хакатону було також долучено 16 експертів як з Нової пошти, так і зовнішніх спеціалістів з досвідом в інноваціях, розвитку стартапів, пітчингу та маркетингу.