Стартапи
Перший {Хакатон Інновацій} для Нової пошти
СИТУАЦІЯ

Нова пошта планує інтегрувати AI помічника до кас самообслуговування, аби зробити селф-сервіс більш сучасним та інтерактивним, а також автоматизувати внутрішню роботу відділення. Аби реалізувати задачу компанія вирішила організувати хакатон та об’єднати разом AI-команди та IT-спеціалістів, аби знайти та впровадити рішення.

ПІДХІД

На основі запиту компанії Нова пошта, Radar Tech в партнерстві з консалтинговою компанією CIVITTA визначили та сформулювали 2 кейси хакатону:

  • AI помічник розуміє мову та розмовляє з клієнтами;
  • AI помічник вміє створювати документи, використовуючи шаблони компанії.

На хакатоні були представлені 18 команд, серед яких: AI-стартапи, IT-спеціалісти та студентські команди розробників-ентузіастів. Протягом 36 годин учасники працювали над вирішенням кейсів та розробкою прототипів. До хакатону було також долучено 16 експертів як з Нової пошти, так і зовнішніх спеціалістів з досвідом в інноваціях, розвитку стартапів, пітчингу та маркетингу.

РЕЗУЛЬТАТ
2 кейси;
60 офлайн-учасників та 19 онлайн;
18 команд;
3 команди-переможців, що отримали грошові призи;
5 команд отримали запрошення до участі в пре-акселераційному буткемпі від акселератора Challenger AI.